شهردار سی سخت گفت: به مناسبت درگذشت مسافران پرواز 3704 هوایی آسمان نمایشگاه عکس در این زمینه با همکاری شهرداری سی سخت برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ محمدی حسینی با تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت 66نفر از هموطنان عزیزمان در سانحه هوایی (ای تی آر)3704 پرواز آسمان تهران به یاسوج افزود:شهرداری سی سخت قصد دارد به مناسبت درگذشت این عزیزان در این سانحه هوایی و همزمان با ایام عید نوروز نمایشگاه عکس در همین زمینه برگزار می شود.
محمدی حسینی به شرایط برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه می توانند آثار خود در قالب عکس که برگرفته از "کمک های امدادی، حضور امدادگران بر روی لاشه هواپیما و همچنین کمک رسانی مردم" به این سانحه است را به دبیر خانه این نمایشگاه به نشانی اینترنتیsisakht62@gmail.com و در قالب لوح فشرده تحویل دهند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 اسفند به این دبیر خانه ارسال کنند تا شهرداری بتواند این آثار را در قالب عکس برای ایجاد این نمایشگاه آماده کند.
لازم به ذکر است پرواز 3704 هوایی شرکت آسمان در تاریخ 29 بهمن ماه در آسمان دنا از رادار خارج شدکه در این سانحه دردناک 66 تن از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند.
 انتهای پیام/غ

 نمایشگاه عکس در دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.