معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان گفت: در تلاش برای افتتاح خانه‌های جوان در تمام شهرستان‌های لرستان در آینده‌ای نه چندان دور هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان کرد: چند طرح ورزشی وفرهنگی در الیگودرز به بهره برداری رسید که دراین میان خانه جوان الیگودرز به عنوان دومین خانه جوانی که در سطح لرستان احداث شده است به افتتاح رسید.

وی افزود: در صدد هستیم تا با تلاش‌های مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خانه‌های جوان سایر شهرستان‌ها رانیز در آینده ایی نه چندان دوربه افتتاح برسانیم.

خجسته پور ادامه داد:همچنین با توجه به پیگیری‌هایی فرماندار الیگودرز وجناب خدابخشی نماینده مردم در مجلس مرکز اقامتی شلتر بهزیستی با ظرفیت بسیار خوبی که برای شهرستان دارد را برای افراد فاقد سرپناه افتتاح کردیم.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان  از افتتاح ۱۸ خانه ورزش روستایی در سطح روستا‌های شهرستان الیگودرز خبرداد وگفت: همه این طرح‌ها که امروز به افتتاح رسیده اند در مجموع طرح های فرهنگی و ورزشی بودند که به جوانان ومردم الیگودرز تقدیم شد.

انتهای پیام/م

به زودی تمام شهرستان‌های لرستان صاحب خانه جوان خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار