استاندار گلستان گفت: توسعه استان نیازمند استفاده از توان جوانان و فعالان اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در جلسه صبح امروز با فعالان اقتصادی استان افزود: فعال شدن سرمایه گذاران موجب رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: با وجود همه چالش‌هایی که امروز در عرصه اقتصاد کشور وجود دارد، نباید فراموش کنیم که ۶ سال پیش رشد اقتصادی کشور منفی ۷ بود و امروز علی رغم پیش بینی مثبت ۵، این رشد به مثبت ۶ رسیده است.

هاشمی گفت: ما امروز منتظر حضور سرمایه گذاران در استان هستیم، چرا که دستگاه‌های صدور مجوز پای کار آمده اند و موانعی که تا صدور نهایی مجوز وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش مدیران و دیدار آنان با سرمایه گذاران و شنیدن مشکلات آن ها، افزود: استان گلستان پتانسل‌های فراوانی برای حضور سرمایه گذاران دارد و امروز سرمایه گذاران قدم در جایی می‌گذارند که شرایط فراهم باشد.

هاشمی اضافه کرد: زمان صدور مجوز در حوزه صنعت استان به ۶ روز رسیده است که تلاش می‌کنیم این زمان به کوتاه‌ترین حالت ممکن برسد.

وی با اشاره به رقم ۲۰۰ میلیون دلاری صادرات استان از طریق ترکمنستان، گفت: این میزان مبادلات تجاری در شأن گلستان نیست و باید تلاش کنیم این رقم را به یک میلیارد تومان افزایش دهیم.

هاشمی در پایان گفت: اگر مدیری در مسیر صدور مجوز‌ها سنگ اندازی کرد یا در مسائل مالی و بانکی مشکلی ایجاد شد، حتما به ما گزارش دهید.
 
انتهای پیام/ق
 

استفاده از توان جوانان و فعالان اقتصادی برای توسعه گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار