طرح کتاب گردی به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به موضوع کتاب و کتابخوانی در بندر دیر اجرا شد.

طرح کتاب گردی در بندر دیر اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر صبح شنبه در بازدید از کتابخانه عمومی مدام دیری با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) و روز زن اظهار داشت: کتابداران و همه کسانی که در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن سنت انس با کتاب این دوست دیرین انسان تلاش می‌کنند را قدردان باشیم.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه افزود: امروزه سایت‌ها و فضای مجازی در همه جا فراگیر شده، اما هیچ چیز جایگزین کتاب نمی‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد:کتاب منتقل کننده آثار گذشتگان و تجربه دیگران است و باید در راستای فرهنگ کتابخوانی و انس با کتاب در جامعه گام برداریم.

وی تصریح کرد: این مهم بصورت یک فرهنگ در بیاید که هرجا هستیم و هر مسئولیتی داریم خود را بی نیاز از کتابخوانی ندانیم و حتی راجع به حیطه شغلی خود مطالعه داشته باشیم تا کارمان را بهتر انجام دهیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دیر گفت: امسال همزمان با ۱۷ اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی طرح کتاب گردی در کتابخانه مدام دیری برگزار شد که شاهد استقبال و بازدید خوبی از ناحیه مردم و مسئولان بودیم.

سید محمدمهدی موسوی کراماتی افزود: کتابخانه عمومی مدام دیری از جمله قدیمی‌ترین کتابخانه‌های استان است که ظرفیت مخزن و قفسه‌های این کتابخانه پر است و فضای فعلی جوابگو نیست.

وی یاد آور شد: تا ۲۶ اسفندماه سال جاری طرح عضویت رایگان در کتابخانه عمومی برقرار است.

انتهای پیام/م

اجرای طرح کتاب گردی در بندر

برچسب ها: باز نشر ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.