در چهارمین ضیافت بفرمایید کتاب گناوه که هم‌زمان با هشتمین جشن فرهنگ این بندر برگزار شد، از چهارکتاب جدید نویسندگان بوشهر ،گناوه وخورموج رونمایی شد.

چهار کتاب نویسندگان استان بوشهر رونمایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دبیر ستاد "ضیافت بفرمایید کتاب" گناوه صبح امروز در چهارمین همایش این ضیافت در گناوه اظهار داشت: بسیار خرسند و خوشحالیم که در روز‌های آخر این سال با بوی کتاب نفس کشیدیم و چشممان به جمال کلمات روشن شد.

وی افزود: مسروریم که در ضیافتی حضور داریم که به نام کتاب مزین شده است و امروز نیز در اینجا گرد آمده‌ایم تا به کوشش و همت ستاد برگزاری "ضیافت بفرمائید کتاب"، این مراسم را برای بار چهارم برگزار کنیم.

غلامحسین دریانورد تصریح کرد: در این مراسم که به همت خیرین و علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین با همکاری حوزه هنری استان بوشهر و اداره ارشاد گناوه و انتشارات دریانورد برگزار می‌شود از چهار کتاب جدید از نویسندگان بوشهر، گناوه و خورموج رونمایی به عمل می‌آید.

دریانورد گفت: در این ضیافت با سه تن دیگر از نویسندگان برجسته کشور به نام‌های احمد آرام، مجید قیصری و بیژن کیا دیداری داریم تا با ما از این سخن بگویند که چرا باید کتاب، ادبیات و رمان مطالعه کنیم.

وی اضافه کرد: به گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره نمایش کوتاه گناوه، کتاب‌های تخصصی تئاتر تقدیم و موسیقی توسط گروه آیین حوزه هنری استان بوشهر اجرا می‌شود.

دبیر ستاد "ضیافت بفرمایید کتاب" گناوه بیان کرد: به تمام حضار در جلسه با کتاب پذیرایی می‌شود و با یاری مهربان، آن‌ها را به استقبال عید و نوروز، به خانه بفرستیم که تعداد این کتاب‌ها نزدیک به ۷۰۰ نسخه و ارزش ریالی آن نزدیک به ۶۰ میلیون ریال است.

دریانورد تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این ضیافت و ضیافت‌های بعدی معرفی و حمایت از نویسندگان و پژوهشگران جنوبی به خصوص نویسندگان استان بوشهر و به ویژه نویسندگان شهرستان گناوه است که خوشبختانه در سال‌های اخیر در استان و همچنین گناوه شاهد چاپ و نشر آثار بسیار خوبی در حوزه ادبیات و فرهنگ و تاریخ بوده ایم و باید با توجه ویژه به این آثار قدردان آن باشیم.

وی بیان کرد: از همه دوستانی که ضیافت ما را رونق دیگر بخشیدند و کسانی که با ستاد هشتمین جشن فرهنگ همکاری و همدلی داشته‌اند بسیار ممنون و سپاس‌گذاریم و امیدواریم در مجالی نزدیک و در محفلی دیگر موجبات قدردانی از آنان را فراهم آوریم.

در این آیین که مسوولان استانی و شهرستانی به همراه علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی و هنرمندان حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی شامل رونمایی از چهار کتاب جدید از نویسندگان بوشهر، گناوه و خورموج شامل باغ استخوان‌های نمور از احمد آرام، خاطراتی که با من راه می‌روند از غلامرضا کرمی، سفینه سپید یک گلاف از سید جبار خارگی‌زاده و ردپای عابر از سیروس مهاجری، اجرای موسیقی و تقدیم کتاب به تمامی حضار در این همایش برگزار شد.

انتهای پیام/م

رونمایی از چهار کتاب نویسندگان استان بوشهر

برچسب ها: تئاتر ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.