اتحادیه عرب با تکرار ادعا‌های بی‌اساس خود علیه ایران، تهران را به دخالت در امور کشور‌های عربی و داشتن «نقش مخرب» در منطقه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلويزيوني الحدث، اتحادیه عرب شامگاه چهارشنبه در ادعایی بی اساس با متهم کردن ایران به دخالت در امور کشورهای عربی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه ادعایی آمده‌است که «دخالت‌های ایران» در امور کشورهای منطقه نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.

اتحادیه عرب در ادامه گزافه‌گویی‌های خود در این بیانیه، ایران را به ایفای «نقش مخرب» در منطقه متهم می‌کند و بدون ذکر نام کشوری، اقدام برخی کشورهای عربی را  در حمایت از تهران محکوم می‌کند.

همچنین در بیانیه مذکور اتحادیه عرب که توسط سعودی‌ها دیکته شده، آمده‌است: «عربستان در معرض حملات آشکار موشک‌هایی قرار می‌گیرد که ایران آن‌ها را در اختیار شبه نظامیان حوثی [انصارالله] قرار داده است».

کمیته چهارجانبه متشکل از عربستان، مصر، بحرین و امارات در این بیانیه در ادعایی بی‌اساس اعلام کردند که «از جدیت ایران در اجرای برجام و توانایی توافق هسته‌ای ایران با غرب در جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای تردید دارند».

«احمد ابوالغیط»، دبیر کل این اتحادیه بعد از پایان نشست امروز در نشست خبری اعلام کرد که اتحادیه عرب در این نشست با شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا کاملا مخالف کرد.

شایان ذکر است، احمد بن عبد العزیز قطان نماینده عربستان سعودی در اتحادیه عرب هم مدعی شد: دخالت ایران در امور منطقه نارضایتی‌های شدیدی ایجاد کرده است. وی افزود: تعجب می‌کنیم که برخی از کشور‌های عربی تاکنون نقش تخریبی ایران را محکوم نکرده‌اند!

انتهای پیام/

اتحادیه عرب بار دیگر اتهام‌های بی‌اساس خود علیه ایران را تکرار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
بمیرید ای سعودی های جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
انشالله این جنایتکاران السعود نابود بشن انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
برید بمیرید که اگه ایران نبود هیچکدام نبودید باید قدر ایران را حتی تو پیشرفتهایتان بدانید ایران به کوری دشمنانش یکی از قدرتهای جهانی است.
مرگ بر السعود
آخرین اخبار