نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر ترویج فرهنگ فاطمی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با جمعی از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و  تولد حضرت امام خمینی (ره) گفت: به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، باید به سمت ترویج فرهنگ زیبای فاطمی در ادارات و محل کار حرکت کرد.

وی افزود: فاطمه شناسی صرفاً موجب ارتقای شخصیت نمی‌شود بلکه باید فاطمه زهرا (س) را به عنوان یک الگو بشناسیم و آن وقت است که این شناخت و نگرش موجب ارتقای فرد و جامعه می‌شود.

پریسا ابراهیم پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار گفت: زن از یک طرف چراغ خانه را روشن می‌کند و از طرف دیگر پرورش کودکان که آینده سازان جامعه هستند را بر عهده دارد.

وی افزود: زنان امروزه در زمینه‌های دانشگاهی، کارآفرینی، پژوهشگری، اجتماعی و سیاسی فعال هستند و این حضور چشمگیر در عرصه‌های اجتماعی در هیچ بازه زمانی از تاریخ کشور دیده نشده است.

ابراهیم پور اضافه کرد: مسئولان باید در راستای توانمندسازی زنان در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تلاش کنند.

۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت دخت نبی اکرم حضرت صدیقه طاهره (س) به عنوان «روز زن» و «روز مادر» نامگذاری شده، و امسال با ۱۸ اسفند مقارن است.

انتهای پیام/ف

فاطمه زهرا (س) را به عنوان یک الگو بشناسیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار