جشن تولد هنرمندان، با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در باغ زیبا برگزار شد.

اسفندبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن تولد هنرمندان، با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در باغ زیبا برگزار شد. در ابتدای مراسم هنرمندان به مناسبت روز درختکاری چند نهال در محوطه باغ زیبا کاشتند.

در ادامه سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: به همه هنرمندان متولد اسفند تبریک می گویم و از همه آنها به خاطر همراهی با موسسه هنرمندان پیشکسوت تشکر می کنم. در سفرهایی که در این مجموعه برای هنرمندان تدارک دیده ایم، به خاطر ظرفیت محدود شرمنده شما شدیم. ان شاء الله بتوانیم همه هنرمندان را همسفر خود کنیم.

وی در خصوص نامه داریوش ارجمند به نوبخت سخنگوی دولت عنوان کرد: داریوش ارجمند نامه ای به دکتر نوبخت سخنگوی دولت نوشته و ارسال کرده و در آن برای موسسه هنرمندان هم درخواست هایی داشته است. سخنگوی دولت هم پاسخ نامه را ارسال و حمایت خود را از موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرده است.

سپس، شاه آبادی معاون صدا که از جمله مهمانان این مراسم بود، گفت: در این مدت کارهایی که برای هنرمندان انجام داده ام، از سر محبت و علاقه و تکلیف بوده است. به نظر کسانی که می توانند بهترین پیام آور پاکی و نیکی برای نسل جوان باشند، هنرمندان هستند. خوشحالم که کشور ما از این هنرمندان بسیار دارد. از سید عباس عظیمی به خاطر زحماتش تشکر می کنم که با جدیت و علاقه کار می کند. زمانی که جلسات ابتدایی برای تشکیل موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، حدود ۴۰۰ هنرمند حضور داشتند و الان این تعداد به ۷۴۰ نفر رسیده است.

معاون صدا در خصوص حمایت سازمان صدا وسیما از موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد: برای اثر بخشی مجموعه تلاش خواهیم کرد. ما رادیویی هستیم و از شما هنرمندان می خواهیم رادیو گوش کنید و نقاط ضعف ما را بگویید. ما بخش ویژه ای را برای انتقال نظرات شما هنرمندان اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: البته ما برای ارتقای رادیو هم شده، وظیفه خود می دانیم زندگی شما هنرمندان و خاطرات شما را به نسل جدید منتقل کنیم. امیدوارم راوی صادقی برای زندگی پر فراز و نشیب شما باشیم.

گفتنی است؛ در مراسم تولد امروز هنرمندان ناصر جواهرپور، حبیب الله آیت اللهی، مهربانو توفیقی، جلیل فرجاد، منوچهر لشکری، محمود نادعلی، رضا بابک، سعید شریفیان، پرویز ایزدپناه، سیروس گرجستانی، تقی ضرابی، علی فرامرزی، سیاوش طهمورث، رشید وطن دوست و ... حضور داشتند.


انتهای پیام/

 

هنرمندان اسفندماهی تولدشان را جشن گرفتند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار