اردشیر زابلی زاده گفت: در چارچوب اقتصاد مقاومتی و در ژانرهای مختلف تلویزیونی مثل نمایش، پویانمایی و مسابقه، برنامه در نظر گرفته‌ایم.

نگاه مدرن و مخاطب پسند شبکه ایران کالا به تولید ملیاردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» در خصوص هدف از راه اندازی این شبکه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛   گفت: شبکه «ایران کالا» قصد حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تولید ملی در جهت ایجاد اشتغال در چارچوب اقتصاد مقاومتی را دارد.

وی در خصوص برنامه‌های شبکه «ایران کالا» عنوان کرد: در ژانرهای مختلف تلویزیونی مثل نمایش، مستند، پویانمایی، ترکیبی و مسابقه، برنامه تلویزیونی در نظر گرفته ایم؛ البته سعی شده با یک نگاه مدرن و مخاطب پسند باشد.

مدیر شبکه «ایران کالا» ادامه داد: در این شبکه آخرین اطلاعات بورس، اقتصاد و تحولات در عرصه‌ تولیدات ملی را به مردم ارائه می‌دهیم.

زابلی‌زاده در خصوص دستاورد طرح آزمایشی شبکه «ایران کالا» خاطرنشان کرد: دستاوردهای خوبی در طرح یکساله آزمایشی این شبکه به دست آوردیم و استقبال و علاقه خوبی از تولیدکنندگان شاهد هستیم؛ با وجود اینکه ما یک سال آزمایشی کار کردیم، اما این شبکه توانست در مخاطبان خاص خود نفوذ پیدا کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار