فردرو گفت: برای تهیه جوایز مسابقه «ایران کالا» از کالاهای ایرانی استفاده شد.

«اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»؛ هدف اصلی شبکه «ایران کالا»

فربد فردرو کارگردان «مسابقه فامیلی» در مورد تازه‌ترین فعالیت خود در  گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر مشغول کارگردانی مسابقه تلویزیونی «ایران کالا» هستم.  

وی ادامه داد: «ایران کالا» روایتگر دو نفر شرکت‌کننده است که یکی از آن‌ها مسئول پاسخ دادن به مجموع 5 سوال بوده و دیگری جایزه‌ها را جمع می‌کند. همچنین در این برنامه برای جوایز از کالاهای ایرانی استفاده شده است.  

این کارگردان تصریح کرد: مسابقه «ایران کالا» از شبکه ایران کالا پخش خواهد شد و هدف اصلی این شبکه بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب، «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» است. ما در این برنامه قصد داریم این مورد را ترویج و مردم را به سمت خرید و حمایت از کالاهای ایرانی سوق دهیم.

کارگردان «ایران کالا» با اشاره به چگونگی طرح سوال‌های مسابقه، اظهار داشت: طراحی سوال‌های مسابقه بیشتر بر محوریت اطلاعات عمومی بوده و به طور حتم وقتی معیار اصلی ما در سوال گنجانده می‌شود، باید به گونه‌ای معقول باشد تا برای شرکت کننده ایجاد رقابت و انگیزه کند.
 
وی ادامه داد: برنامه «ایران کالا» در پوشش سوال‌های خود به نوعی آموزش غیر مستقیم را در بر دارد بطوری که مخاطب را به سمت حمایت از کالای ایرانی، کارورزی و کارآفرینی سوق می‌دهد

فردرو در پاسخ به اینکه به نظر شما مهمترین موضوع در حرفه کارگردانی چیست، اظهار داشت: به نظر من، تجربه عملی، تمرکز و مدیریت در عرصه هنر بسیار مهم بوده و علم و آگاهی نیز مکمل آن است.  

وی در پایان در مورد فعالیت دیگر خود خاطرنشان کرد: کارگردانی «مسابقه فامیلی» را نیز بر عهده دارم و به امید خدا ساخت دکور مسابقه «ایران کالا»، یک ماه دیگر یعنی بعد از ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد.

گفتنی است؛ ویژه برنامه مسابقه «ایران کالا» بعد از  ماه مبارک رمضان  از شبکه « ایران کالا» پخش خواهد شد.
 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار