مهندس احمد شهرياری معاون مالی و سرمايه انسانی رسانه ملی در حكمی دكتر اردشير زابلی زاده را به سمت مدير شبكه ايران كالا منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حمایت از كالاهای ساخت ایران و كار آفرینان ایرانی،ترویج فرهنگ مصرف كالای داخلی و تقویت بنگاه های كوچك و بزرگ اقتصادی در كشور از جمله اهداف راه اندازی شبكه "ایران كالا" اعلام شده است.
 
متن حكم معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما برای انتصاب مدیر شبكه ایران كالا به شرح زیر است.
 
بسمه تعالی
 
جناب آقای دكتر اردشیر زابلی زاده
 
 نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند در مدیریت های مختلف رسانه ملی و با توجه به ساختار جدید معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی به موجب این حكم، جنابعالی به سمت"مدیر "شبكه ایران كالا" منصوب می شوید .
 
 تبلیغ و معرفی كالاهای ساخت داخل در جهت حمایت از تولیدات ایرانی با كیفیت و تقویت بنگاه های تولیدی كوچك و متوسط از اهم وظایف شبكه مذكور خواهد بود .
 
 انعكاس اخبار و رویداد های نمایشگاهی مربوط به كالاهای ایرانی و ساخت داخل ، ترویج فرهنگ مصرف كالاهای ایرانی در بین خانواده های ایرانی ، حمایت از صاحبان كالاهای ایرانی به منظور الگوسازی در جامعه ، حمایت از كارآفرینان در جهت رونق تولید ملی از دیگر وظایف و ماموریت های محوله است .
 
 بنابر این انتظار می رود با تبیین راه كارهای اجرایی لازم و رصد مستمر فعالیت های شبكه كالای ایرانی و نیز هماهنگی در رعایت كامل ضوابط پخش در رسانه ملی، به صورت دائم و در مسیر تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه این شبكه گام بردارید.
 
امیدوارم همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق و پیروز باشید
 
 احمد شهریاری / معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما
 
دكتر اردشیر زابلی زاده تا پیش از این انتصاب، سرپرستی دانشگاه صدا و سیما را بر عهده داشت كه تا زمان تعیین رئیس جدید دانشگاه، امور آن را سرپرستی خواهد كرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار