تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: شما جوانان پیام‌آور نهضت امام حسین(ع) و خط سرخ شهیدان هستید و هدف نهایی که اعتلای کلمه‌الله است به برکت قرآن کریم فراهم می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در ششمین آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه این مسابقات با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل ارشاد قم برگزار می‌شود، بیان کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که قرآن عزیز شد و شما نسل بسیار ارزشمند به‌ویژه جوانان در اقشار مختلف نسبت به این ثقل اکبر این اهتمام را ورزیدید، و پای این حرکت عظیم خون شهدا ریخته شد.

وی افزود:در این آزمون باشکوه هر کس بنا به استعداد و ظرفیت خود و تلاشی که کرده در این آزمون شرکت کرده‌اند، و خود را در معرض امتحان و آزمون قرار داده‌اند.

آیت‌الله سعیدی با  تأکید بر اینکه قرآن در طول تاریخ در سایه تلاش و مجاهدت‌ها رشد یافته است،اضافه کرد: از ابتدای نهضت پیامبر اکرم(ص) که حافظان قرآن را به کشورهای دیگر می‌فرستادند که مبلغ دین خدا و قرآن باشند، رشد و تعالی بشر مد نظر ایشان بود و امروز نیز شما جوانان مبلغ قرآن، اسلام ناب و شریعت هستید.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)عنوان کرد: شما جوانان پیام‌آور نهضت وجود امام حسین(ع) و خط سرخ شهیدان هستید و هدف نهایی که اعتلای کلمه‌الله و تغییر وضع ظاهری خود و خانواده است به برکت قرآن کریم فراهم می‌شود.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروی دبیر ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری قرآن کریم بیان کرد: امروز سراسر کشور اسلامی ایران شاهد برپایی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای قرآنی کشور است که بیش از 240 هزار نفر در بیش از 400 حوزه قرآنی با حضور خواهران و برادران حافظ قران و آشنا به مفاهیم قرانی در حال انجام است.

وی ادامه داد: این حرکت مبارک گرچه سالیان گذشته نیز برگزار می‌شد اما امسال با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه همدلی و همراهی را آغاز کرد و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت، همچنین از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/الف

اعتلای فرد در جامعه به برکت قرآن کریم فراهم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار