وزیر اوقاف سوریه گفت: بهترین راه ایستادگی در برابر دشمنان و مستکبران حفظ وحدت و در کنار هم ایستادن است.

بهترین راه ایستادگی در برابر مستکبران حفظ وحدت استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد عبدالستار وزیر امور اوقاف سوریه در حاشیه دیدار با علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی این دیدار اعلام پیام رئیس جمهور سوریه به رهبر انقلاب و ملت ایران از جانب آقای ولایتی است.

وی ادامه داد: ما از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مبارزه و تروریسم و توطئه‌های دشمنان تشکر می‌کنیم و همچنین قدردان خون‌های رزمندگان ایرانی که با خون ارتش عربی سوریه آمیخته شده هستیم.

وزیر اوقاف سوریه تصریح کرد: ما به همراه علما و مسئولان ایران این راه را ادامه می‌دهیم تا از طریق فکر و اندیشه در برابر تفکر تکفیری ایستادگی کرده تا بتوانیم به پیروزی کامل دست یابیم.

عبدالستار بیان کرد: ما در طی این سفر توانستیم با علمای ایران در راستای انجام برنامه‌های مشترک و تأسیس مجمع‌های علمی مشترکی در رویارویی با دشمنان در یک جبهه ایستادگی کنیم و یکی از نشانه‌های این توطئه‌های مشترک تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت اسرائیل به قدس شریف بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش و فداکاری رزمندگان توانستیم پیروزی و امنیت بسیار بزرگی در شهرهای سوریه به دست آوریم و موفق شدیم 90 درصد مشکلات کشورمان را حل کنیم و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک از زائران ایرانی در سوریه پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار