استاندار مرکزی گفت: کاهش هزینه‌های ملی و قانونمندی در سایه همکاری دستگاه‌های اجرایی میسر است

کاهش هزینه‌های ملی و قانونمندی در سایه همکاری دستگاه‌های اجرایی میسر است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز در دیدار سرزده از اداره کل دیوان محاسبات استان مرکزی و نشست با مدیران و مسئولان این اداره کل گفت: کاهش هزینه‌های ملی و قانونمندی را در سایه همکاری دستگاه‌های اجرایی میسر است.

آقازاده لزوم آموزش کارمندان دستگاه‌های اجرایی، آشنایی با قوانین اداری و قانون مدار بودن را نیاز جامعه دانست و بر نقش اعتماد سازی دیوان محاسبات در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: آموزش‌های نوین و دوره‌ای، واگذاری مناسب و منطقی به بخش واحد‌های صنعتی خصوصی را در کاهش ارجاع پرونده‌های محاسباتی به قوه‌ی قضاییه راهگشا است.

خلیلی مدیر کل دیوان محاسبات استان هم در این دیدار استان مرکزی را قانونمند و در پرونده‌های محاسباتی پیشرو دانست و گفت: در ۷ ماه گذشته هیچ گونه پرونده‌ای در این اداره کل به ثبت نرسیده که این بیانگر تعامل خوب و برگزاری‌های جلسات کمیته کاری و ارائه راهکار‌های قانونی به دستگاه‌های اجرایی بوده است.

خلیلی تعامل با دادگستری استان مرکزی و مجموعه استانداری را خوب ارزیابی کرد و افزود: این اداره کل آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته برای کارمندان دستگاه اجرایی را دارد.

انتهای پیام / ج

دیدار سرزده استاندار مرکزی از اداره کل دیوان محاسبات استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.