با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان تفرش به بهره برداری رسید.

 افتتاح چندین طرح درتفرش با حضور استاندارمرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در پنجمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در تفرش چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری رسید.

سایت مهارت برق دانشگاه تفرش، کلاس‌های جدید دانشگاه تفرش و آغاز عملیات اجرایی ساختمان مرکزی، طرح آبخیزداری حوزه آبکمر تفرش با اعتبار هزینه شده ۳۰۷ میلیون تومان،

اورژانس، رادیولوژی و بخش MRI بیمارستان والفجر تفرش با اعتبار هزینه شده ۱۵ میلیارد ریال، مجمتع آبرسانی بیدلو، خانه بهداشت روستای بازرجان تفرش با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیون تومان، پروژه گازرسانی به روستای طریز آباد شهرستان تفرش با اعتبار‌ی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، سایت BTS تلفن همراه اول منطقه رودباربا اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان،آبرسانی به روستا‌های هفتان و تعدای از روستا‌های شهرستان (سرآبادان، هفتان، کوره، گوگسگرد و جفتان)،    از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان تفرش افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان تفرش در بدو ورود به این شهرستان به مقبره شهدای گمنام دانشگاه تفرش رفتند و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهید تقی سعدی رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی و بعد از آن از مرکز توانبخشی بیماران اوتیسم تفرش دیدن کردند.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات و  در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازندبه بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان تفرش درپنجمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.