با حضور استاندارمرکزی چندین طرح درشهرستان خنداب به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در چهارمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در خنداب چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری  می رسند.

ساختمان شهرداری جاورسیان، مرکز جامع سلامت شبانه روزی جاورسیان ، واحد تولیدی کیف و چمدان مسافرتی در روستای خانقاه خنداب ،  واحد تولیدی محصولات کشاورزی (گلخانه ای)، ازجمله طرح‌هایی است که  افتتاح و به بهره برداری  رسیدند.

آقازاده استاندار مرکزی همچنین  با حضور در  روستای گازران خنداب  کلنگ زمین چمن مصنوعی زنی  این روستا  را به زمین زد و در مسجد این روستا  با مردم دیدار  کرد.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان خنداب در بدو ورود به این شهرستا نبه گلزار شهدای جاورسیان رفتند و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهید علی یادگاری رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر کردند.
 

استاندار مرکزی  بعد از افتتاح  طرح ها  عمرانی و خدماتی  شهرستان خنداب به  شهرستان شازند رفت تا طرح های این شهرستان را هم افتتاح کند .

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک و در سومین روز دهه فجر هم طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان خنداب درچهارمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.