با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

افتتاح چندین طرح در فراهان با حضور استاندارمرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در ششمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در فراهان چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

آغاز عملیات اجرائی ناحیه صنعتی خنجینTپانسیون پزشکان، بخش دیالیز بیمارستان شهرستان فراهان، کارگاه تولیدی کفش، مرکز رشد کار آفرینی، پروژه کارخانه سیما طب مهر ایرانیان، بهره برداری از دکل مخابراتی همراه اول و آغاز عملیات اجرائی ساختمان اداری بیمارستان فرهنگ خسروانی از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان فراهان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان فراهان در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدا رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهید حسین شهبازی رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی کردند.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات، در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازند، در پنجمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان تفرش و آشتیان و در ششمین روز دهه فجر صبح امروز طرح‌های شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج


افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان فراهان درششمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.