با حضور استاندار مرکزی ۷ طرح در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

افتتاح ۷ طرح در زرندیه با حضور استاندارمرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در دهمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی ۷ طرح عمرانی، کشاورزی، ورزشی، بهداشتی، رفاهی، با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در زرندیه افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بلوار روستاهای مجتمع در شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ريال،خانه ورزش روستای حکیم آباد شهرستان زرندیه، خانه بهداشت روستای صدرآباد شهرستان زرندیه با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار، گلخانه پرورش گل رز هلندی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، طرح آبیاری تحت فشار به روش قطره‌ای مزرعه بدیعی  ومجتمع خدماتی رفاهی مهتاب زرندیه از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان فراهان افتتاح و به بهره برداری  رسیدند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان زرندیه در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدای مامونیه رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهیدفتحی در روستای نصیر آباد شهرستان زرندیه رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی کردند.

همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر استاندار مرکزی  با اهالی  روستای تقلید آباد شهرستان زرندیه  دیدار مردمی داشت.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات، در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازند، در پنجمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان تفرش و آشتیان، در ششمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان کمیجان ودر هفتمین روز دهه فجرطرح‌های شهرستان ساوه و درهشتمین روز دهه فجر با حضور وزیر صنعت چند طرح بزرگ در ساوه و زرندیه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج 


افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان زرندیه در دهمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.