معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال با بیش از 96 هزار عنوان کتاب صبح امروز آغاز بکار کرد.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استانی و جمعی از مردم فرهیخته و کتاب دوست یزد برگزار شد.

حوتی نژاد افزود: در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد بیش از 96 هزار عنوان کتاب شامل؛ 79هزاو 300 کتاب از ناشران داخلی و 16 هزار 800 کتاب از ناشران بین المللی در معرض بازدید و فروش قرار گرفته است.

در این نمایشگاه آثار 242ناشر مستقل داخلی، 155 نمایندگی داخلی، 35 ناشر متمرکز،25ناشر بین المللی مستقل و 98 نمایندگی بین المللی حضور دارند که در این میان 15ناشر استان یزد نیز حضور دارند.

در این نمایشگاه 322 غرفه وجود دارد که 20 غرفه آن به رسانه های دیجیتال اختصاص دارد.

حوتی نژاد گفت: مردم و گروه های مختلف طبقه بندی شده می توانند این بن ها را با ۴۰ درصد تخفیف از غرفه های دو بانک مستقر شده در محل نمایشگاه خریداری کنند.

وی یادآور شد: این بن ها بعد از نمایشگاه نیز به مدت دو هفته در ۱۶ کتابفروشی استان یزد قابل استفاده است.

رونمایی از کتاب،نمایشنامه خوانی با محوریت آثار آذر یزدی، برگزاری کارگاه مثنوی خوانی و معرفی کتاب تاثیر گذار من، موسیقی کتا از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

شایان بذکر است: این نمایشگاه از 5 الی 11 اسفندماه سالجاری صبح ها از ساعت9-13 و عصر ها از ساعت16:30-21:30 در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ ی

دهمین نمایشگاه بین الملل کتاب  در یزد برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.