اعلام برنامه‌های دهه فجراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

جشنواره فیلم و تئاتر فجر، نمایشگاه آثارر هنر‌های تجسمی، نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان ها، دیدار هنرمندان با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت:جشنواره فیلم فجر، جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان ها، دیدار هنرمندان با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است.

محمود دهقان هراتی افزود: ما همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در سه کمیته فرهنگی هنری، اقلیت‌ها و کانون‌های مساجد برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: یکی از مهمترین رویداد‌ها در استان در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاحیه فیلم «فجر» است که در این راستا نیز جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان ها، دیدار هنرمندان با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های دیگراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد بیان کرد: در این زمینه نیز اجرای پرفورمنس برای اولین بار در میادین استان داریم که برنامه‌های مختلف هنری نیز خواهیم داشت.

دهقان بیان کرد: همچنین در این راستا نیز اقلیت‌های دینی بیش از ١٠ برنامه دارند که نواختن جشن در آتشکده و نصب پرچم جمهوری اسلامی، خوانش متون مذهبی اقلیت‌های مذهبی به عنوان برنامه‌های دیگر ما است.

وی بیان کرد: در این زمینه نیز در استان یزد در کمیته مساجد استان یزد برنامه‌های مختلفی داریم که در بیش از ٥٠٠ کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد برنامه‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ص

اعلام برنامه های دهه فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار