رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست گفت: نمایشگاه کتاب با تخفیف ٢٠ تا٤٠ درصد به معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   اکبر رنجبررئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست از گشایش نمایشگاه کتاب به مناسبت ایام دهه فجر، درمروست خبر داد.

رنجبرگفت: کتب این نمایشگاه در ٥٠٠ عنوان و ٢٠٠٠ جلد در زمینه‌های ادبیات، دینی و مذهبی، جغرافیا، کودک و نوجوان و ... با تخفیف ٢٠ تا٤٠ درصد به معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

وی افزود: ارائه و فروش نرم‌افزارهای مختلف، انواع و اقسام اسباب سرگرمی کودکان، لوازم‌التحریر و ... از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کتب تازه تألیف شده نویسندگان مروستی نیز به فروش می‌رسد.

به گفته وی این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر در محل مرکز تحقیقات فرهنگیان ،روبه روی داروخانه دامپزشکی، در دو نوبت صبح و عصر برقرار است.

این نمایشگاه با حضور فلاحتی بخشدار مروست، اعضای شورای اسلامی مروست، شهردار، اعضای شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مسئولین محلی و اصحاب فرهنگ و هنر این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری نمایشگاه کتاب درمروست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.