استانداریزد؛

اهمیت انتقال مفاهیم و پیام های انقلاب به نسل جوان

استانداریزدگفت: مسئولان با اخلاق و رفتار مناسب ، چهره انقلاب را خدشه دار نکنند.

محمدزمانی قمی استاندار یزد درگفتگوباخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   با اشاره به اهمیت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ،شرایط قبل و بعد از انقلاب را تبیین کرد و بر بهره گیری از ظرفیت اصناف و تشکل های مردمی در برگزاری این برنامه ها تاکید کرد.

زمانی قمی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم افزود : باید در این فرصت، کارآمدی به انقلاب اسلامی و نظام توجه کنیم.

استاندار اهمیت انتقال مفاهیم و پیام های انقلاب به نسل جوان را خاطرنشان کرد و از مسئولان خواست با اخلاق و رفتار مناسب ، چهره انقلاب را خدشه دار نکنند.

زمانی قمی همچنین بر سرکشی به ایثارگران و رسیدگی به ایتام در این ایام تاکید کرد.

حجت الاسلام فخرالدینی مسئول ستاد دهه فجر استان نیز با اشاره به اینکه امسال برنامه های دهه فجراستان در قالب 29 کمیته برگزار می شود از برگزاری راهپیمایی 22بهمن در 70 نقطه استان خبر داد.

تبیین عملکرد 39 ساله انقلاب در عرصه های مختلف،بهره گیری از ظریفت هیات های مذهبی ،نهادها د تشکل های مردمی،برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی،پخش بیش از 9 هزار دقیقه برنامه در صداوسیما،پخش تله فیلم دوماه شمسی و مستند رجال؛جشنواره بین المللی فیلم و تئاتر فجر،برگزاری نمایشگاه کتاب،جشن خاطره گویی انقلاب،جشنواره قرآنی کودک و نوجوان،مرخصی ویژه به زندانیان واجدشرایط،ارائه مشاوره حقوقی و قضایی رایگان،برگزاری همایش صبرومهربانی،یادواره شهدای انقلاب،جشنواره فروش فوق العاده کیف و کفش و ،افتتاح 317طرح با اعتباری بالغ بر 305 میلیاردتومان از مهترین برنامه های دهه فجر امسال در استان یزد است که توسط مسئولان کمیته های مختلف اعلام شد.

جلسه ستاد بزرگداشت 39مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان در سالن اندیشه استانداری یزد برگزار شد

در این جلسه مسئولان کمیته های مختلف ستاد دهه فجر استان گزارشی از برنامه ها و پیشنهاد های خود درخصوص بزرگداشت 39 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کردند.

انتهای پیام/ ی

 انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار