نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خدمت صادقانه به مردم ضامن حفظ دستاورد‌های انقلاب و عامل تحکیم وحدت بین ملت با حاکمیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مسئولان و دست اندرکاران قرارگاه آبادانی و سازندگی سپاه قدس گیلان خدمت صادقانه به مردم را از اهداف والای انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: اقدام سپاه پاسداران برای بهبود زیر ساخت‌ها و رفع معضلات معیشتی و اجتماعی مردم در مناطق محروم گامی موثر در این راستا است.

وی اقدامات قرارگاه آبادانی و سازندگی سپاه در مناطق محروم را گامی موثر برای کاهش اختلافات طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی اعلام کرد و افزود: بهبود شرایط معیشت و اشتغال در مناطق روستایی علاوه بر حمایت از تولید و پیشگیری از مهاجرت روستانشینان به شهر‌ها، مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و توزیع عادلانه منابع کشور اضافه کرد: فرزندان رشید و انقلابی ایران در بسیج و سپاه باید آگاهانه و با تمام وجود برای اجرایی شدن منویات حکیمانه رهبری میدان داری کنند چرا که تبعیض و بی عدالتی کشور را از اهداف ارزشمند انقلاب دور می‌کند.

سرهنگ علی توشه جانشین سپاه قدس گیلان نیز از مهمترین برنامه‌های سپاه برای محرومیت زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم استان گزارش داد و گفت:تاکنون ۳۸۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی و عام المنفعه مناطق محروم روستایی در گیلان هزینه شده است.

وی اجرای طرح کرامت در مناطق آسیب پذیر، ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی با محوریت مساجد، برنامه ریزی برای ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان دیگر برای نیازمندان و ایجاد ۳ دهستان پاک در مناطق درفک رودبار، حویق تالش و سمام املش را از عمده‌ترین برنامه‌های سپاه قدس گیلان برای آبادانی و پیشرفت مناطق روستایی برشمرد.

محمد آقاجانزاده مسئول قرارگاه آبادانی و سازندگی سپاه قدس گیلان نیز گفت: دهستان‌های درفک، حویق و سمام در مجموع ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد که قرار است الگویی از اقتصادی – فرهنگی و اجتماعی الگو باشد.

 

انتهای پیام/م.ع

عامل تحکیم وحدت بین ملت با حاکمیت ،خدمت صادقانه به مردم است

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.