نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پایش مستمر بازار گیلان موجب حفظ و ارتقای سلامت عمومی و رونق کسب و کار حلال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با مسئولان تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به رسالت خطیر این اداره کل در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و پیشگیری از بروز معضلات اقتصادی افزود : ماموران تعزیرات حکومتی باید رسالت مهم خود را در پایش مستمر بازار به نحوی شایسته و بایسته  و به دور از مماشات انجام دهند تا سلامت مردم و امنیت شغلی حفظ شود.

وی با استناد به آموزه های اصیل اسلامی بر لزوم توجه جدی به مقوله ی نظارت تاکیدکرد و اضهار داشت : نظارت مستمر بر روند تولید و توزیع کالا و خدمات و همچنین مبارزه با پدیده  شوم قاچاق از وظایف مهم حکومت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به تاثیرات نظارت قانونی و مستمر ماموران تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: ایفای دقیق وظایف محوله ماموران تعزیراتی هیچگاه خوشایند متخلفان نیست اما این مساله نباید در اراده جدی شان برای مبارزه با فساد خللی ایجاد کند.

رضا قشلاقی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان نیز گزارشی از عملکرد 7 ماهه ماموران و بازرسان تعزیرات حکومتی استان در خصوص نظارت بازار و مبارزه با قاچاق کالا ارایه کرد و گفت : در این مدت 9 طرح نظارتی در قالب هزار و 560 مورد بازرسی در حوزه  عرضه  مواد غذایی و ارایه خدمات رفاهی انجام شده است.

وی همچنین کشف 98 محموله ی قاچاق چوب ، 263 هزار قلم لوازم آرایشی – بهداشتی ، 269 هزار قلم دارو و مواد نیروزای غیرمجاز  را از دیگر اقدامات تعزیرات حکومتی اعلام کرد. 

 

انتهای پیام/م.ع

پایش مستمر بازار گیلان موجب حفظ و ارتقای سلامت عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.