نماینده ولی فقیه در گیلان در سومین اجلاس نماز این استان گفت: نماز درس زندگی برای مسلمانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در سومین اجلاس نماز گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، نماز را درس زندگی برای مسلمانان دانست و گفت: عبادت به‌ویژه نماز برای انسان‌ها دارای پیام عالی است.

وی با تاکید بر گسترش اقامه نماز اول وقت و جماعت افزود: صفوف به هم پیوسته نماز جماعت جلوه‌ای زیبا از وحدت و همدلی مسلمانان است که دشمنان را ناامیدتر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به شبیخون فرهنگی دشمنان برای از بین بردن هویت دینی جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: برای مقابله با این دسیسه دشمنان، باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و به روز جوانان را بیشتر در مساجد جذب کنیم.

آیت الله قربانی بر اجرای عملی فرایض الهی در جامعه تاکید و تصریح کرد: با اجرای فرایضی همچون خمس، زکات و امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حل خواهد شد.

 سومین اجلاس استانی نماز گیلان امروز با محوریت نماز و فضای مجازی در رشت برگزار و در این همایش از ۴ دستگاه دولتی و ۹ فعال نمونه عرصه ترویج فرهنگ نماز قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ع

 

سومین اجلاس استانی نماز و فضای مجازی در رشت

برچسب ها: نماز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.