در جلسه استانی نماز گیلان از ۴ دستگاه برتر و ۹ نفر از برگزیدگان در موضوع نماز و فضای مجازی قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز در سومین جلسه استانی نماز گیلان با اشاره به اینکه می‌توان از فضای مجازی برای تبلیغ نماز و ترویج آن استفاده بهینه کرد، گفت: مردم از مسئولان حفظ دین در شئونات اداری را انتظار دارند.

وی در این جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این گردهمایی معنوی افزود: فضای مجازی وسیله و ابزاری است که باید برای استفاده بهینه از آن برنامه‌ریزی دقیق شود.

استاندار نقش فضای مجازی در جامعه را انکار ناپذیر دانست و گفت: اگر برای استفاده مطلوب از این فضا برنامه‌ریزی دقیق نکنیم قطعا استفاده‌های نامطلوب از این فضا گسترش پیدا می‌کند.

سالاری اصل برگزاری نماز را از الزامات و واجبات دینی عنوان و خاطرنشان کرد: با خواندن نماز باید به اهداف و پیام آن همچون معنویت، راستگویی و عدم غیبت کردن توجه ویژه کرد.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان حفظ دین در شئونات اداری را انتظار دارند، گفت: اگر ملزومات نماز را رعایت کنیم بی شک در مقابل مردم سربلند خواهیم بود.

استاندار گیلان بر ضرورت ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز در بین مردم و خانواده‌ها تأکید و تصریح کرد: باید با گسترش و ترسیم صحیح رابطه‌ معنوی بین معبود و بنده علاوه بر رعایت حق‌الله به حق‌الناس نیز توجه ویژه کنیم.

در پایان این همایش از ۴ دستگاه برتر و ۹ نفر از برگزیدگان در موضوع نماز و فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ع

 

برپایی سومین جلسه استانی نماز گیلان

برچسب ها: نماز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.