گیلان؛

اجرای طرح "نماز یاوران کوچک" در رشت

طرح "نماز یاوران کوچک" در ۶۰ مهدکودک رشت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛  مسئول آموزش ستاد اقامه نماز گیلان با اعلام این خبر گفت: در این راستا مربیان و مدیران مهدهای کودک آموزش لازم را دیدند تا کودکان را با نماز آشنا کنند.

سیدصادق حجازی افزود: معاونت فرهنگی و آموزش ستاد اقامه نماز گیلان فعال است و به توسعه و ترویج فرهنگ نماز می‌پردازد.

وی با بیان اینکه اردیبهشت ماه مراسم معنوی اعتکاف را با مشارکت دستگاه‌های مربوطه نظیر اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برگزار کردیم، از برگزاری 146 نشست و حلقه معرفتی در ایام اعتکاف خبر داد و گفت: در همه شهرستان‌ها تبلیغ فرهنگ نماز انجام شد.

مسئول آموزش ستاد اقامه نماز استان گیلان با بیان اینکه طرح "منهاج" چند سالی است که در بازار انجام می‌شود، افزود: این طرح با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ائمه جماعت بازار انجام می‌شود.

حجازی هدف از اجرای طرح "منهاج" را گسترش و رونق بخشی نماز اول وقت در بازار عنوان کرد و گفت: در این راستا مبلغان را به بازار می‌فرستیم تا نماز اول وقت را تبلیغ کنند.

مسئول آموزش ستاد اقامه نماز استان گیلان افزود: طرح "منهاج" در شهرستان‌های تالش، صومعه سرا، فومن، آستانه اشرفیه، رودسر، سیاهکل، لاهیجان، رودبار، رشت و بندرانزلی اجرا می شود.

حجازی از برگزاری طرح سلامت معنوی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در استان گیلان خبر داد و گفت: این طرح با هدف توجه بخشی به احکام نماز بیماران اجرا شد و سال گذشته این طرح در بیمارستان رازی و پورسینای رشت نیز برگزار شد.

وی برگزاری طرح نیک و طرح نماز یاوران کوچک را یکی دیگر از اقدامات ستاد اقامه نماز گیلان عنوان کرد و افزود: در این راستا مربیان و مدیران مهدهای کودک آموزش لازم را دیدند تا کودکان را با نماز آشنا کنند.

مسئول آموزش ستاد اقامه نماز گیلان از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز خبر داد و افزود: در این راستا 4 هزار عنوان کتاب در استان توزیع شده است.

حجازی خاطرنشان کرد: اجلاس استانی سراسری نماز آذرماه برگزار می‌شود و تیزر مربوطه نیز از صدا و سیما پخش می‌شود.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.