در حوزه تولید علم دانشگاه جهرم ۲۶ اختراع و ژن را به ثبت رسانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به برنامه ریزی این دانشگاه در حوزه تولید علم گفت: در سه سال گذشته ۲۶ اختراع و ژن در دانشگاه جهرم به ثبت رسیده که دو اختراع آن بین المللی است.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته نیز ۳ شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده و بیش از ۱۰۰ مقاله isi در مجله‌های معتبر دنیا در این دانشگاه چاپ شده که ۱۸ عنوان کتاب چاپ، و افزایش اعضاء هیئت علمی از ۱۹ نفر به ۵۷ نفر، ساخت ۱۸ آزمایشگاه تخصصی و راه اندازی مرکز تحقیقاتی آپا از دستاورد‌های دانشگاه جهرم در سه سال گذشته است.

رئیس دانشگاه جهرم تصریح کرد: در سه سال گذشته بیش از ۱۸ طرح عمرانی را به بهرداری رسیده که اعتبار ۶ طرح آن از طریق کمک خیران، بودجه‌های غیرمصوب و صرفه جویی‌ها تامین شده است.

نادریان با اشاره به اینکه کتابخانه الکترونیک دانشگاه راه اندازی شده و بیش از ۶۰۰ هزار جلد کتاب در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، ادامه داد: دانشگاه جهرم امسال در ۳ رشته IT، کامپیوتر و مترجمی زبان انگلیسی با ۱۲۳ دانشجو شروع به کار کرد که در دهمین سال تاسیس این دانشگاه سه هزار و ۱۰۰ دانشجو در ۲۳ رشته کارشناسی و ۷ رشته کارشناسی ارشد در ۴ دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده مهندسی، دانشکده علوم کشاورزی و دانشکده علوم پایه مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ت

ثبت ۲۶ اختراع و ژن حوزه تولید علم در دانشگاه جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.