معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: امروزه نام استان فارس در حوزه پزشکی بر تارک ایران می‌درخشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مراسم انجام اولین عمل جراحی پیوند شبکیه مصنوعی در ایران اظهار کرد: آنچه که امروز باعث موفقیت و پیشرفت ما می‌شود رسیدن به خودباوری است، زیرا مانعی برای رسیدن به موفقیت‌های علمی وجود ندارد.

وی افزود: ایرانیان سهم بالایی در تولید علم دارند و همواره در تاریخ به این مهم اشاره شده است.

هادی پژوهش جهرمی اضافه کرد: در تخت جمشید شاهد استفاده از فرمول‌های مهندسی امروز هستیم و سهم فارس در علم نجوم، فلسفه و طب بسیار بوده است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: بزرگان هویت و گذشته ما هستند، اما امروز و فردا بسیار مهم است و آنچه احتیاج داریم خودباوری است.

پژوهش بیان کرد: از سرمایه‌ها باید استفاده کرد، اما باید جسارت و خودباوری برای ورود به عرصه داشته باشیم، زیرا هیچگونه مانعی برای توسعه و پیشرفت در جهان نیست.

وی اضافه کرد: ممکن است که در خارج از کشور برای این تیم شیرازی امکانات و راحتی بیشتر فراهم بود، اما با تمام قدرت ایستادند تا باعث سربلندی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران و شهر شیراز باشد.

پژوهش با تاکید بر ثمربخشی تلاش‌های دانشگاهیان در رشد صنعت کشور، گفت: امروزه نام استان فارس در حوزه پزشکی بر تارک ایران می‌درخشد.

انتهای پیام/ن

درخشش پزشکی فارس در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.