مسائلی گفت: بر اساس توافق انجام شده شرکت‌های ژاپنی در راستای ارتقای کیفیت تجهیزات پزشکی در ایران سرمایه‌گذرای می‌کنند.

سرمایه‌گذاری ژاپن در زمینه تجهیزات پزشکی در ایرانرضا مسائلی مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه دفتر بین‌المللی کشور ژاپن 20 شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی قرار است طی سال‌های آینده محصولات خود را در راستای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در اختیار بیمارستان ایران قرار دهند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌ شرکت‌های ژاپنی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی است که بر اساس قرارداد امضا شده زمینه حضور این شرکت‌ها در ایران فراهم می‌شود.

مسائلی با اشاره به اینکه کیفیت و ثبت تجهیزات پزشکی از جمله مسائل با اهمیت قرارداد محسوب می‌شود اظهار کرد: امضای تفاهم‌نامه بین ایران و ژاپن با هدف تغییر زیرساخت‌های کشور در حوزه تجهیزات پزشکی است و کشور ژاپن نیز از سرمایه‌گذاری برای به روزرسانی تجهیزات پزشکی ایران مطابق با استاندارد‌های دنیا استقبال کرده است.

مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت عنوان کرد: تولیدکنندگان داخلی تجهیزات پزشکی بر اساس این توافق‌نامه می‌توانند همکاری خوبی با شرکت‌های ژاپنی داشته باشند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 20 شرکت ژاپنی در حوزه تجهیزات پزشکی به ایران سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 20 قرارداد برای تولید تجهیزات پزشکی در آینده به امضا می‌رسد و بر اساس تفاهم انجام شده تولیدکنندگان ایرانی هم به ژاپن می‌روند.

انتهای پیام /

سفر 20 شرکت تجهیزات پزشکی ژاپنی به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار