غلامرضا اصغری، امروز در دیدار نوروزی با مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی و کارشناسان اداره کل تجهیزات پزشکی بر لزوم حمایت بیش از پیش از تولیدات داخلی تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  غلامرضا اصغری، رئیس سازمان غذا و دارو امروز در دیدار نوروزی با مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی و کارشناسان اداره کل تجهیزات پزشکی بر لزوم حمایت از تولید  تجهیزات پزشکی داخلی بیش از پیش تاکید کرد.

در این دیدار رئیس سازمان غذا و دارو، ضمن تایید اقدامات انجام شده در سال 1396 در حوزه تجهیزات پزشکی، بر استمرار روند کارها و ازجمله بحث بازبینی و بروزرسانی قیمت گذاری در سال جاری تاکید کرد.

در ادامه رضا مسائلی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی با اشاره به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری در حمایت از خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی گفت: بازنگری و تدوین آئین نامه تجهیزات پزشکی با توجه به سیاست های کلی نظام سلامت، شفاف سازی و بازنگری دستورالعمل های مرتبط در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و اطلاع رسانی به ذینفعان از طریق پورتال الکترونیکی imed، برنامه ریزی برای ارتقاء سطح کیفی تولیدات داخلی با استفاده از ظرفیت نظارتی موسسات معتبر بین المللی صادرکننده گواهی نشان CE (موسسات NB) از جمله اقدامات گروه تجهیزات پزشکی در سال 1397خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار