حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تلاش‌ها و برنامه‌های این رژیم برای ایجاد تغییرات گسترده و عمیق برای یهودی‌سازی شهر قدس هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی از غزه، جنبش حماس روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تلاش‌ها و برنامه های این رژیم برای ایجاد تغییرات گسترده و عمیق برای یهودی سازی شهر قدس هشدار داد.

حماس، اقدامات رژیم صهیونیستی را تهدیدی برای تغییر نشانه‌ها و نماد‌های شهر قدس، بافت جغرافیایی، ترکیب جمعیتی و تحریف هویت فلسطینی آن خواند.

جنبش مقاومت اسلامی در این بیانیه اعلام کرد اسرائیل می‌داند که مقاومت در برابر ادامه یورش و تعرضات این رژیم به اراضی فلسطین و مکان‌های مقدس آن بی تفاوت و ساکت نخواهد نشست. جنبش حماس از ساکنان شهر قدس خواست انتفاضه خود ضد اقدامات اسرائیل را تشدید و با ابزار‌ها و شیوه‌ای مختلف پاسخ این اقدامات را بدهند.

این جنبش از ملت‌های عربی و اسلامی خواست به اشکال گوناگون از تقویت استقامت و پایداری ساکنان قدس در برابر نقشه‌های خطرناک رژیم صهیونیستی برای نابودی هویت اسلامی و عربی این شهر پشتیبانی کنند.

حماس در ادامه، از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست تصمیمات فوری برای جلوگیری از اجرایی شدن برنامه‌ها و نقشه‌های اسرائیل و توقف سیاست‌های آن در زمینه یهودی سازی شهر قدس اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره یهودی سازی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار