۱۱ و ۸۶۱ متر شبکه فاضلاب از شروع امسال تاکنون در شهر ساری احداث شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهزاد برارزاده مدیر امور آب وفاضلاب شهر ساری از برخورداری ۲۱ درصدی جمعیت این شهر از طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب خبر داد.

وی با اشاره به نصب ۳۰۸۵ انشعاب جدید فاضلاب در ساری افزود: ۱۶۵۵۱ اشتراک با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند.

مدیر امور آبفاشهری ساری به ۲۴ هزار متر لوله گذاری آب در این شهر اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور آبرسانی به مناطق جدید و اصلاح شبکه فرسوده صورت گرفت.

برارزاده افزود: در این مدت ۲۷۳۶ کنتور خراب نیز تعویض شد.

وی با اشاره به نصب ۱۳۳۷ انشعاب جدید آب، گفت: محوطه بیش از ۱۵ چاه تامین کننده آب شرب شهری ساماندهی، زیباسازی و محصور شد.

مدیر امور آبفاشهری ساری افزود: ساماندهی محوطه مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ و ارتقای حفاظت فیزیکی تمامی منابع تولید نیز در حال انجام است.

برارزاده با بیان اینکه این امور ۳۱۵ هزار جمعیت شهری و ۲۲ هزار نفر از جمعیت روستایی را تحت پوشش دارد، گفت: آب آشامیدنی مورد نیاز این تعداد از شهروندان از طریق ۲۵ حلقه چاه و تصفیه خانه آب سلیم بهرامی و دومخزن ۲۰ هزار متر مکعبی باغ کرمانی و ۲۵ هزار متر مکعبی کوی لسانی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف آب در این شهر بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ لیتر در ثانیه متغیر است، افزود: ۳۰۰ تا ۵۰۰ لیتر از آب مورد نیاز مشترکان شهر ساری از طریق آب سد شهید رجایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۲۲ در این امور افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده شکستگی و یا هدر رفت آب کارشناسان امور را مطلع کنند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع و ترمیم شکستگی اقدام شود.

انتهای پیام/آ

برخورداری ۲۱ درصدی مردم ساری از طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار