در دهه فجر امسال، ۴۰ طرح گاز رسانی و یک ساختمان اداری گاز در لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان در این خصوص اظهار کرد: طرح گاز رسانی به ۳۴ روستا و ۶ واحد صنعتی در این ایام به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح های گازرسانی در شهرستان‌های بروجرد، دورود،کوهدشت، پلدختر، ازنا، بوده و همچنین ساختمان اداره گاز شهرستان دوره چگنی در این ایام به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص گاز رسانی به ۴ روستای بروجرد اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستا‌ها بیش از ۲۳ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته و بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

غلامرضا لطفعلیان افزود: با اجرای این طرح ها حدود ۸۰۰ خانوار روستایی در شهرستان بروجرد از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی در ادامه در خصوص گازرسانی به ۸ روستای دورود گفت: برای گازرسانی به این روستا‌ها بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته و ۳۵ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

لطفعلیان افزود: با اجرای این طرح ها بیش از ۹۰۰ خانوار روستایی در دورود از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گفته وی، هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری ساکن در شهر‌های دورود و چالانچولان و ۸۵ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه سخنان خود در خصوص گازرسانی به ۱۳ روستای روستا‌های بخش طرحان شهرستان کوهدشت اظهار داشت: در این طرح حدود ۴۰ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته و ۶۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با اجرای این طرح ها حدود ۱۲۰۰ خانوار روستایی در کوهدشت از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با گازرسانی به این روستا‌ها بخش طراحان اولین بخش در کوهدشت است که تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در آن از گاز بهره‌مند هستند.

لطفعلیان در خصوص افتتاح ساختمان اداری دوره چگنی گفت: این ساختمان با زیربنای ۷۲۰ متر مربع و در ۳ طبقه با اسکلت فلزی احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این ساختمان سال ۹۵ آغاز و امسال با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان همچنین در خصوص طرح گازرسانی به ۹ روستا و ۶ واحد صنعتی در شهرستان‌های پلدختر و ازنا عنوان کرد: برای گازرسانی به روستا‌های پلدختر حدود ۱۶ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته و ۱۱ میلیارد ریال نیز هزینه شده که با اجرای این طرح هاحدود ۲۳۰ خانوار روستایی در پلدختر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی در خصوص طرح‌های گازرسانی به ۵ روستا و ۶ طرح صنعتی کشاورزی ازنا گفت: برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها حدود ۳۴ کیلومتر شبکه گذاری انجام و ۲۵۰ انشعاب نیز نصب شده است.

لطفعلیان خاطرنشان کرد: ۳۸۰ خانوار این روستا‌ها از گاز بهره‌مند و حدود ۱۱ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

انتهای پیام/م

 ۴۰ طرح گاز رسانی در لرستان

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.