شاعر کشورمان گفت: اعلام حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه تجدید میثاق با امام خمینی (ره)، آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری است.

اعلام حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه تجدید میثاق با انقلاب است

رضا اسماعیلی شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راهپیمایی 22 بهمن و حضورش در این مراسم گفت: معمولا سعی می کنم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌ریزی کنم و در این راهپیمایی حضور داشته باشم. اعلام حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه تجدید میثاق با انقلاب، امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری است.

وی افزود: چون مردم انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند و این انقلاب را با خون خود حفظ کردند، حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه انقلاب اسلامی را بیمه می کند. حضور مردم در این راهپیمایی این پیام را به مردم جهان می‌دهد، که پای امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی ایران و ارزش های آن و خون شهدا ایستاده اند. به قول مقام معظم رهبری با وجود اینکه مردم از فساد و ناکارآمدی بعضی مسئولان ناراضی هستند؛ اما این ناکار آمدی را پای انقلاب اسلامی نمی‌گذارند.

این شاعر تاکید کرد: مسئولان باید با تمام وجود به این مردم خدمت کنند. این مردم برای تحقق عدالت اسلامی انقلاب کردند. خواستند شکاف و بی عدالتی که در جامعه وجود داشت، از بین برود. اکنون در آستانه آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم؛ مردم همچنان در صحنه هستند و حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

رضا اسماعیلی از اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار