امام جمعه شهرستان تفت گفت: شرکت در راهپیمایی برای حفظ انقلاب است و حفظ انقلاب برای ما امری واجب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه تفت ضمن تبریک دهه فجر، پیروری انقلاب اسلامی وسرنگونی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی افزود:حضور فرد فرد ملت ما در نماز جمعه، راهپیمایی و... دشمن را نا امیدمی کند، این وظیفه‌ و امری واجب است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

حجت السلام والمسلمین غفوری ادامه داد: حضور، فعالیت، کمک به وحدت و همدلی برای مبارزه با استکبار و آماده کردن مقدمه ظهر امام زمان میدانی است که خداوندبرایمان فراهم کرده وبا این کار مسئولیت بسیار سنگینی را بردوش مردم ایران قرار داده که از نشانه‌های لطف او به مردم ایران است.

خطیب جمعه شهرستان تفت خاطر نشان کرد: تازمانی که برای خداوند خالصانه قدم برداریم، مطمئنا او مارا ازهمه گذر‌های پر پیچ و خم تاریخ گذر خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری بابیان اینکه بعضی وقت‌ها نقدهایمان به مسئولین باعث ضربه زدن به انقلاب می شودگفت: اگر نتیجه آن دلسردی مردم از انقلاب شود، نقدهایمان گناه کبیره است و همچنین باید در مناظره هایمان دقت کنیم که به منازعه تبدیل نشده و دشمن شادنشویم.

وی افزود: باید هوشیار باشیم تا خودمان آب به آسیاب دشمن نریزیم و وحدتمان را حفظ کنیم چراکه تمام دشمنی‌ها ریشه در حسادت دارد.

امام جمعه و خطیب نماز جمعه شهرستان تفت، با اشاره به داستان حضرت یوسف از تحریک شیطان و وسوسه‌های او به کینه توزی و حسادت گفت: شیطان شگرد‌ها وابزار‌های مختلفی برای فریب ونابودی جامعه بشری دارد که یکی از مهمترین این ابزار‌ها، تحریک حسادت در دل انسان ها است.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار