امام جمعه یزد گفت: مسئولان استانی و کشوری باید انقلابی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مسئولان استانی و کشوری انقلابی عمل کنند.

آیت الله ناصری افزود: تحریم های ایران اگر در هر کشوری می بود نابود شده بود اما با مقاومت ملت، ایران همچنان محکم و پایدار ایستاده است.

وی ادامه داد: ایران تا پیش از انقلاب، کشوری مستقل نبود اما اکنون استقلال کشورمان سبب شده تا کشورهایی از جمله آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه بروز خطا در چند وزارتخانه و اداره، طبیعی است و نباید برخی از اشتباهات افراد را به مجموعه نظام و انقلاب نسبت داد، اظهار داشت: ایران اکنون شانزدهمین کشور دنیا از نظر علمی است و در حوزه هایی از جمله صنعت و استقلال نظامی، حرکت های بی نظیری صورت گرفته که نشان دهنده عظمت کشورمان است.

وی تصریح کرد: دلیل سکوت صهیونیست ها و آمریکا در مقابل جنایت های عربستان سعودی، دیکته کردن هر نوع خواسته و پذیرش آن توسط این کشوراست.

امام جمعه یزد گفت: تهدیدها و کارشکنی های دشمنان بر مساله گرانی در کشور تاثیر می گذارد و باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود؛ نباید فراموش شود که ایران با وجود تحریم های آمریکا، استقلال خود را حفظ کرده است.

آیت الله ناصری افزود: البته مسئولان باید با تدبیر مناسب از فساد و تبعیض در کشور جلوگیری و انقلابی و باجدیت عمل کنند.

وی با یادآوری در پیش بودن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار