امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه آتش زدن پرچم کشور، پشت کردن به آرمان‌های یک ملت است، گفت: برخی در داخل با دشمنان این ملت هم‌پیاله شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مهریز با اشاره به‌روز فناوری فضایی گفت: نظام جمهوری اسلامی در یک دهه گذشته با اقدامات بسیار مهمی که درزمینهٔ توسعه فناوری فضایی بومی، طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره داشت به‌عنوان نهمین کشور صاحب این فناوری در دنیا شناخته می‌شود.

وی از حرکت شجاعانه پرسنل نیروی هوایی به‌عنوان ضربه‌ای کاری بر بدنه رژیم پهلوی یادکرد و افزود: هما فران سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در تاریخ زرین انقلاب به ثبت رساندند.

امام‌جمعه مهریز از دهه فجر به‌عنوان مظهر شکوه، عظمت و عزت ایران یادکرد و ادامه داد: امسال این ایام مقارن شده است با ایام فاطمیه و باید حرمت این ایام حفظ شود؛ اما این نباید بهانه‌ای برای فراموش‌شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

محی‌الدینی عنوان کرد: بعضی‌ها در داخل رنگ عوض کرده و با دشمنان هم‌پیاله شده‌اند. به آتش کشیدن پرچم کشور به معنی پشت کردن به آرمان‌های یک ملت است.

خطیب نماز جمعه مهریز تأکید کرد: بااینکه 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد باید فقر از کشور رخت بسته باشد ولی مردم روزبه‌روز فقیرتر و فقیر بیشتر می‌شود و کسی هم اهمیت نمی‌دهد. باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش شود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

برچسب ها: نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.