در روستاهای خوسف با کمبود فضای آموزشی مواجه نیستیم ولی فضای آموزشی در هنرستان‌های شهرستان خوسف کم است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف، گفت: در حال حاضرتعداد،۴ هزار و ۲۵۰ نفر دانش‌آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: ۹۸ آموزشگاه در سطح شهرستان خوسف وجود دارد که از این تعداد ۶۳ آموزشگاه ابتدایی، ۱۷ متوسطه اول و هشت متوسطه دوم هستند.

مدیر آموزش و پرورش خوسف با بیان اینکه ۵۱۲ نفر معلم در شهرستان فعالیت دارند، افزود: میزان ۱۰۰ درصد دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در خوسف تحت پوشش قرار گرفتند.

دانایی بیان کرد: از ابتدای امسال دو مدرسه به بهره‌برداری رسیده است و دو مدرسه دیگر نیز تا پایان سال در خور و فخرآباد آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: امسال ۱۴ آموزشگاه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال مجهز به سیستم گرمایشی شدند.

مدیر آموزش و پروش خوسف خاطرنشان کرد: همچنین ۷ هزار مترمربع ایزوگام از محل دریافت قیر رایگان به مدارس شهرستان اختصاص داده شده است.

دانایی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش خوسف اختصاص پیدا کرده است.

دانایی با بیان اینکه در دو سال گذشته جشن انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان گرفته شده است، افزود: در سطح شهرستان یک نفر بازمانده از تحصیل وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

 ۱۴ آموزشگاه در خوسف  مجهز به سیستم گرمایشی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.