اجرای طرح شماره گذاری ادوات کشاورزی در استان کردستان

معاون بهبود توليدات گياهي جهادكشاورزي كردستان از اجرای طرح شماره گذاری ادوات خودگردان کشاورزی در این استان خبردادوگفت:دارندگان تراکتورهای زیر 25 سال برای دریافت پلاک اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرید سپری معاون بهبود توليدات گياهي جهادكشاورزي كردستان ادوات مشمول شماره گذاری را تراکتور سنگین و نیمه سنگین و کمباین اعلام کردو گفت: دارندگان تراکتورها و کمباین‌های زیر 25 سال ساخت تا 15 اسفند برای دریافت پلاک فرصت دارند.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار و 600 دستگاه مشمول این طرح هستند، افزود: تا کنون تنها 32 درصد از این افراد برای دریافت پلاک اقدام کرده‌اند و در صورتیکه تا مهلت تعیین شده اقدام نشود، سهمیه سوخت به آنها تعلق نخواهد گرفت.

سپری هدف از اجرای این طرح را شناسنامه دار کردن، تسهیل در پرداخت تسهیلات و اعتبارات به مالکان، ممانعت از ترددهای غیرمجاز و در نتیجه کاهش تصادفات و تخلفات اعلام کرد.

معاون بهبود توليدات گياهي جهادكشاورزي كردستان در پایان گفت: کشاورزان با در دست داشتن مدارک مالکیت ادوات خودگردان، شناسنامه و کارت ملی می توانند به شرکتهای خدمات مشاوره ای در دهستانها مراجعه کرده و پس از تشکیل پرونده با کمک کارشناسانِ پلیس راهور در محلهای تعیین شده اقدام به شماره گذاری کنند.

انتهای پیام/م

دارندگان تراکتورهای زیر 25 سال برای دریافت پلاک اقدام کنند.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.