قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:سخنران اصلی مراسم یوم الله 22 بهمن حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان است.

روحانی؛ سخنران اصلی یوم الله 22 بهمن/ بیش از 6 هزار نفر مراسم امسال را پوشش خبری می‌دهندبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در محل سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سخنران اصلی مراسم یوم الله 22 بهمن حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان است.

وی ادامه داد: فردا پنج شنبه 19 بهمن فرماندهان، همافران و درجه داران نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

لطفی گفت: مردم ایران در شب 22 بهمن در سراسر کشور به یاد تکبیرهای بهمن 57 نوای الله اکبر را رأس ساعت 21 طنین انداز خواهند کرد. در مسیرهای 10 گانه تهران بیش از 1400 غرفه فرهنگی، هنری،خبری امدادی و رفاهی آماده می شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش نشاط و شادابی در جامعه و آمادگی بیشتر مردم برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن شامگاه 21 بهمن همزمان با بانگ تکبیر آسمان سراسر کشور نورافشانی خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امسال بیش از 6000 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار مراسم 22 بهمن در سراسر کشور را پوشش خبری می دهند.

وی تصریح کرد: 250 خبرنگار خارجی و 2800 خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی در تهران و بیش از 3000 خبرنگار، عکاس و.. در سراسر کشور و تمامی شبکه های صدا و سیما از جمله 350 گروه خبری و تمامی شبکه های برون مرزی در تهران و شهرستان ها مراسم یوم الله 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری می دهند.

لطفی افزود: 22 بهمن به عنوان روز ملی جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی ثبت شده و در  سفارتخانه ها و دفاتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی و دعوت از هنرمندان و گروه‌های هنری و فرهنگی جشن‌های پیروزی در تمامی نمایندگی‌های ایران در 60 کشور جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: بسیاری از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کشورهای دیگر ازجمله شبکه تلویزیونی ORF انگلستان، المیادین، راشاتودی، ZDF آلمان، شین هوآی چین و ... آمادگی پخش گزارش های خبری از این روز حماسه‌ساز را دارند و در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی خبررسانی خواهند کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد:  در تمامی شهر ها و مراکز قطع‌نامه مردمی قرائت و برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد که سخنرانان مراکز استان‌ها و شهرهای ویژه ملی بوده و از مرکز اعزام خواند شد.

لطفی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 انفجار نوری بود که در ایران و منطقه به حقیقت پیوست و فریاد عدالت طلبی، اسلام خواهی و آزادی ملت ایران به رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که از نیمه خرداد 1342 آغاز شده بود در 22 بهمن 1357 به ثمر نشست و نظام جمهوری اسلامی در سرزمین ایران مستقر شد.

وی افزود: بزرگداشت دهه فجر و ایام الله 22 بهمن در حقیقت فرصتی دوباره است تا ملت سرافراز ایران به عنوان صاحبان و عاشقان واقعی انقلاب بار دیگر علاقه و محبت خود را نسبت به این ودیعه الهی پاس دارند.

لطفی تصریح کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران 22 بهمن 1396 را با حضور معنادار خود بار دیگر که برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد و این بار نیز با نشاط‌تر، مقتدرتر و امیدوارتر از همیشه به افق‌های آینده به ویژه سربلندی هرچه بیشتر ایران، منطقه و جهان چشم امید دارند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امسال نیز با شکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل با حضوری انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به ویژه آ‌مریکای مستکبر خواهیم داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: روز یکشنبه 22 بهمن امسال در راهپیمایی باشکوه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در بیش از 1000 بخش، شهر و شهرستان و بیش از 4 هزار روستا شاهد همدلی و وحدت مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی دوست داشتنی خود خواهند بود.

وی تصریح کرد: 22 بهمن 1396، مردم ایران از هر قومیت و نژاد و سلایق سیاسی همگی با پرچم جمهوری اسلامی ایران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد خواهند زد. همچنین در تمامی استان‌های کشور و با تدبیر ستادهای استانی برنامه‌های ویژه متنوعی در مسیرهای راهپیمایی پیش بینی شده که با حضور مردم به اجرا درخواهند آمد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: 22 بهمن امسال روز بزرگ فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و بزرگترین جشن ملت ایران است و هماهنگونه که مقام معظم رهبری، علما و مراجع عظام و رؤسای قوای سه گانه تأکید کرده‌اند حفظ وحدت بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ملت ایران است و این وحدت را زیر سایه پرچم یا فاطمه‌الزهرا (س) گرامی خواهیم داشت.

لطفی تصریح کرد: 22 بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های امام راحل، فجر‌آفرینان و ایثارگران و تجدید میثاق و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: 22 بهمن فرصتی استثنایی برای فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی است، عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ملت بزرگ و ایثار و فداکاری آحاد ملت به خصوص خاندان معظم شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، علم و فناوری، مدافعان حرم و همچنین حاصل پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های علم و فناری است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 22 بهمن امسال ملت ایران با حضور در راهپیمایی به یاوه‌گویی‌های ترامپ در آمریکا و بی‌اعتمادی به شیطان بزرگ پاسخ دندان‌شکنی خواهند داد و مشت‌های گره‌ کرده میلیون‌ها ایرانی در 22 بهمن در سراسر کشور تیر خلاص دیگری بر پیکره مستکبرین خواهد زد.

لطفی افزود: امسال نیز همچون سه دهه گذشته ملت ایران و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به عنوان سردمداران شیطان صفت اصرار داشته و این شعار را در بیش از هزار شهر و شهرستان و 4 هزار روستای سراسر کشور و در تهران سر خواهند داد.

وی تصریح کرد: حضور خانواده معظم شهدا، پدران، مادران، همسران و فرزندان به ویژه شهدای مدافعان حرم و شهدای عرصه علم و فناوری همراه با تصاویر زیبای شهیدان زینت‌بخش مسیحای راهپیمایی خواهند بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: جمع زیادی از راهپیمانان امسال را هم‌سن و سالان شهید حججی که نوجوان و جوانان نسل سومی هستند شکل خواهند داد که نشان‌دهنده رویش‌های انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار