قائم مقام موسسه ملی مرهم از برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  امیرهوشنگ سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور برترین گروه فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران گفت: این گروه پزشکی از 17 تا 21 بهمن ماه جاری با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران اقدام به جراحی بیماران شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت می‌کند.

قائم مقام موسسه ملی مرهم به سایر اقدامات این موسسه اظهار کرد: موسسه ملی مرهم با دارا بودن سرمایه اجتماعی کم‌نظیر پیشنهاد برگزاری مجمع سلامت منطقه‌ای جنوب و جنوب غربی کشور را به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد داده است.

وی تصریح کرد: این طرح که به‌نام سه گانه خدمت نام‌گذاری شده با موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان رو به رو شد و 21 بهمن ماه مجمع منطقه‌ای سلامت با حضور استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه این موسسه پیشتاز خدمت‌رسان در کشور است، گفت: موسسه ملی مرهم با تدبیر جوانان هم استانی تشکیل شده است و از سال ۹۵ تا به حال سه بار موسسه برتر کشوری شناخته شده و از جمله موسسات مردم نهاد بنام در کشور به حساب می‌رود.

وی عنوان کرد: این موسسه با پیشنهاد طرحی تحت عنوان طرح «سه گانه ی خدمت» در نظر دارد جهت ارائه خدمات بهتر و رایگان به بیماران نیازمند و بسیج کردن استان‌های جنوب و جنوب غربی کشور گامی موثر در این راستا بردارد.

قائم مقام موسسه ملی مرهم به خدمات تعریف شده این موسسه اشاره کرد و گفت: تشکیل مجمع سلامت منطقه‌ی جنوب و جنوب غرب کشور متشکل از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان میزبان،استان‌های خوزستان، فارس،بوشهر، کرمانشاه، ایلام و لرستان، اعزام تیم پزشکی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و اورتوپد به استان کهگیلویه و بویراحمد وانجام بیش از یک و نیم میلیارد تومان عمل رایگان و احداث پروژه چند منظوره ی بین المللی مرهم در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار متر و وقف درامد حاصله در راستای حل مشکلات نیازمندان از خدمات تعریف شده موسسه است.

سلیمانی با لزوم همکاری مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و افزود: در استان کوچک و محروم کهگیلویه و بویراحمد انجام چنین خدمات ماندگاری موجب روشن شدن چراغ امید و رفع مشکلات نیازمندان می‌شود لذا مسؤولان در این زمینه ما را همکاری کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موسسه مرهم تا ریشه کن کردن بیماری شکاف لب،کام و جمجمه در کهگیلویه و‌بویراحمد به فعالیت خود ادامه می دهد و تیم‌های فوق تخصصی به این استان اعزام می کند.

انتهای پیام/ش

برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران

 

برچسب ها: اخبار سلامت ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.