مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت : ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار بنیاد شهید زنجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به این که در استان ۲۹ شهید و ۲۷ جانباز دوران انقلاب وجود دارد گفت : ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه ایثارگری در جامعه وزنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.
وی به تکریم خانواده های شهدا و جانبازان تاکید کرد و افزود : برای نخستین بار یادواره شهدای زن در ۱۹ بهمن‌ماه در زینبیه اعظم زنجان و یادواره شهدای دانش‌آموز در مدرسه نواب صفوی برگزار خواهد شد.
کاظمی به برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت : طرح تجلیل و سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا، آذین‌بندی قبور شهدا و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه موضوعی دهه فجر، طرح پایش سلامت ایثارگران و خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های این دهه است.
این مقام مسئول اظهار کرد : دیدار با خانواده شهدای دوران انقلاب، حضور در مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان برنامه‌های شاخص در ایام دهه فجر است.


انتهای پیام / ک


برگزاری نخستین یادواره شهدای زن زنجان در دهه فجر

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.