همزمان با هفتمین سالگرد شهادت دکترمجید شهریاری از کتاب فعالیت های علمی شهید شهریاری به نام "شهریارشهر من" رونمایی می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کاظمی ، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان درجلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گفت: 8 آذرماه این کتاب رونمایی می شود .

کاظمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست گفت: شهید شهریاری وشهدای دیگر باید به نسل جوان شناخته شوند

استاندار زنجان هم از پرداخت محتوایی ومحوری درحوزه ایثاروشهادت ر ا ضروری دانست و از متولیان امر خواست در خصوص شهدا و ترویج فرهتگ والای ایثاروشهادت از برنامه های کلیشه ای جلوگیری کنند.

درویش امیری برنامه های تولید شده درحوزه ایثار وشهادت صدا وسیمای مرکز زنجان را شایسته تقدیر دانست.

صفری مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان هم از ساخت سریال دکتر مجید شهریاری در این مرکز خبر دادو گفت : این سریال فاخر در13 قسمت 45 دقیقه ای با اعتبار یک ونیم میلیارد تومان برای پخش از شبکه ملی واستانی تولید می شود.

طرح پیشنهاد هفتم اسفندماه بنام روز حماسه شهدای زنجان یادآور 53 شهید درعملیات خیبر در شورای فرهنگ عمومی یکی از مصوبات این جلسه بود.

مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس هم گفت: در حال حاضر 23 نقطه در استان زنجان برای نصب المان شهدای گمنام در نظر گرفته شده است که تاکنون 15 مورد از این المان ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته وساخت 8 المان دیگرتا پایان سال به اتمام می رسد.

انتهای پیام/ن

تشکیل جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.