مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از احداث 4 ناحیه صنعتی جدید در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: احداث نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته از سیاست های دولت است و در راستای تحقق آن چهار ناحیه صنعتی جدید در استان احداث می شود.

وی افزود: این نواحی صنعتی در مناطق ثمرین و سامیان اردبیل ، موران و انگوت گرمی مصوب و مکان یابی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: 70 درصد زمین های صنعتی قابل واگذاری برای احداث شهرک و ناحیه صنعتی است و نیاز است شهرک و ناحیه صنعتی با هدف اشتغالزایی و رونق تولید درمناطق کمتر توسعه یافته احداث شود .

نظری شیخ احمد اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای احداث ناحیه صنعتی در این مناطق شناسایی شده که به محض صدور مجوز لازم مقدمات اولیه برای احداث انجام می شود .

وی درباره راه اندازی شهرک های خصوصی در استان گفت: تاکنون مجوز احداث چهار شهرک صنعتی خصوصی در استان صادر شده که 2 مورد آن به بهره برداری رسیده و 2 مورد دیگر هم در حال احداث است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از فعالیت 11 واحد مشاوره در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک اردبیل خبر داد و گفت: در راستای توسعه صنایع کوچک و متوسط 11 واحد مشاوره در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک اردبیل مستقر شدند .

نظری اضافه کرد: حضور مشاوران ذیصلاح در کنار بخش صنعت و تولید کننده امری ضروری برای ارتقای کسب و کار صنعتگران و تولیدکنندگان است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

فعالیت 16 شهرک صنعتی در استان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار