در حال حاضر 226 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نظری شیخ احمد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل امروز افزود:یکی از کارهای مهم و اساسی در استان فعال کردن واحدهای راکد در شهرک ها بود که با فعالیت این تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل ، برای 2 هزار و 983نفر اشتغال ایجاد شده و در حال حاضر هم در این شهرک مشغول بکار می باشند.

وی گفت: این شهرک صنعتی با مساحتی در حدود 64 هکتار بعنوان اولین شهرک صنعتی احداث شده در استان است و به سبب واقع شدن در محدوده شهری از مهمترین اولویت سرمایه گذاران برای احداث واحد صنعتی و تولیدی است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل از استقرار 11 واحد مشاوره در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در راستای توسعه صنایع کوچک و متوسط 11 واحد مشاوره در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک اردبیل مستقر شدند.

نظری شیخ احمد حضور مشاوران را در بالا بردن کیفیت تولید و رقابت اقتصادی مهم دانست و افزود: مشاوره محدود به زمان خاص نمی باشد و می تواند در تمامی مراحل یک تولید نقش بسزای داشته باشد.

 وی بیان کرد :با ارائه مشاوره صحیح و انتخاب طرح توجیهی واقعی و به روز در راه اندازی یک واحد تولیدی  دیگر شاهد مشکلات پیش رو سرمایه گذاران نخواهیم شد.

نظری شیخ احمد به حضور مشاوران دارای سابقه کاری و علم به روز در زمینه تولیدات اشاره کرد و گفت : این مشاوران می توانند با ارائه راهکار مناسب به واحدهای صنعتی در مراحل ساخت و ساز ، خرید ماشین آلات ، کاهش هزینه های تمام شده ، بازاریابی ، خدمات مدیریتی ، فناوری و آموزشی مثمر ثمر باشند.

 

انتهای پیام/ع

استقرار 11 واحد مشاوره در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.