نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به اتفاق رییس اداره ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک از روند تکمیل ورزشگاه ده هزار نفری شهدای مس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ورزشگاه ده هزار نفری شهدای مس گفت: رؤسای ادارات شهرستان باید روحیه پیگیری درخواست ها و مطالبه گری خود را افزایش دهند و به منظور رفع مشکلات و پیشرفت شهرستان بسیج شوند.

وی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات موجود این مجموعه و وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه عنوان کرد.

اسدی با تاکید بر ارائه گزارش از پیشرفت پروژه ی تکمیل ورزشگاه مس، از مدیر عامل باشگاه خواست: این گزارش به صورت ماهانه به دفتر وی ارسال شود تا دلایل و موانع عدم پیشرفت  تکمیل ورزشگاه(کاسه استادیوم) بررسی و پیگیری گردد.

وی از پیگیری های انجام شده به منظور تکمیل نواقص مجموعه شماره 2، چمن مصنوعی، سرویس ها و رختکن ورزشگاه تقدیر کرد و مواردی را برای تکمیل خواستار شد.

میثم پاریزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز با بیان اینکه طی چند سال گذشته اتفاقات مثبتی برای ورزش شهرستان افتاده است، گفت : امروز فضای ایده آلی در ورزش شهربابک وجود دارد و خوشبختانه هواداران باشگاه مس با مجموعه کادر باشگاه همراه هستند و این نشان از رضایتمندیست که توسط متولیان امر در بین مردم ایجاد شده است.

وی استفاده از ظرفیت بومی شهرستان و جایگاه مناسب و صدرنشینی فوتبال شهربابک در لیگ برتر استان را از دلایل رضایت هواداران ذکر کرد و افزود: تماشاگر همین بردها و موفقیت را می خواهد و این سبب افتخار و حس بالندگی در آنها می شود.

پاریزی با اشاره به اینکه این سربلندی ها در بین مردم حس اعتماد به شهر و متولیان شهر را بیشتر می کند تأکید کرد: این روند رو به جلو باید عقلانی پیش رود و در مباحث تیم داری و زیرساخت های ورزشگاه همه چیز متناسب با هم پیشرفت داشته باشند چرا که اختلاف بین آنها باعث بوجود آمدن حاشیه ها می شود.

وی ضمن تشکر از نماینده و مسئولان مس بابت تلاش برای استقلال باشگاه مس شهربابک و دیده شدن بهتر شهرستان، خطاب به نماینده شهرستان گفت: از شما به خاطر حاشیه ی امنیتی که برای مدیران شهربابک ایجاد کرده اید که بتوانند احقای حق کنند تقدیر ویژه دارم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک ابراز امیدواری کرد: کمک هایی که در راستای خدمات اجتماعی برای شهرستان، شهرهای اقماری و حتی روستاها اعمال می شود استمرار داشته باشند.

علی هاشمیان، میرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک با بیان اینکه زمین تمرینی شماره دو ورزشگاه شهدای مس در حال تکمیل است، گفت: با پیگیری هایی که از طریق شرکت مس و نماینده مردم شهربابک در مجلس انجام می شود، برج نور در حال ساخت، جایگاه ویژه ورزشگاه در حال استعلام وعقد قرارداد، محوطه در حال بتن ریزی و چمن دور پیست در مرحله خرید است و بزودی با کمک و مساعدت های همه مسئولان ذیربط شاهد بهره برداری کامل در ماه های اخیر هستیم.

وی پیشرفت فیزیکی کاسه ورزشگاه مجموعه شهدای مس را 66 درصد عنوان کرد.

هاشمیان افزود: با قول های مساعدی که نماینده محترم داده اند بودجه ای مجزا به ورزش همگانی اختصاص داده می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش بانوان نیز با کمک های لازم، سعی در رساندن فوتبال و والیبال بانوان شهربابک به جایگاه اصلی آن هستیم.

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک با بیان اینکه در زمینه ورزش قهرمانی، تیم های امید و جوانان ما برای مسابقات کشوری آماده می شوند، یادآور شد: نزدیک به 860 نفر در آکادمی های شهرستان نظیر آکادمی های خورسند، خاتون آباد، جوزم، استبرق و شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

هاشمیان افزود: تمرکز اصلی بر روی اخلاق محوری و رشد شخصیتی ورزشکاران با رویکرد برنامه محوری قرار گرفته است که این نوید روزهای خوب در این حوزه را می دهد.

وی تصریح کرد: از نماینده مردم شهربابک، مدیران ارشد صنایع مس ایران، هیئت مدیره باشگاه و کسانی که در این مسیر ما را یاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ب

نماینده مردم شهربابک از وضعیت پیشرفت فیزیکی ورزشگاه شهدای مس بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.