مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین مناطق زلزله زده ی کوهبنان، اولین اُلمپیاد ورزش همگانی به همراه پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در بازدید از کوهبنان و مناطق زلزله زده ی این شهرستان با اشاره به زلزله 5.2 ریشتری کوهبنان افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله، اولین کاری که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان می توانست صورت بگیرد، باز شدن در سالن ها و اماکن ورزشی برای حضور شبانه روزی مردم با هماهنگی اداره ورزش این شهرستان بود که کماکان این کار صورت می پذیرد.

وی با اعلام اینکه سالن ورزشی شهدای جور مشکل گاز داشت، تصریح کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفت گازکشی انجام شد تا با تجهیز این سالن به وسایل گرمایشی، مشکلی برای مردم وجود نداشته باشد و آنها بتوانند از فضای سرپوشیده ی مطمئن استفاده کنند.

امیری خراسانی با بیان اینکه اصولاً زلزله بازخوردها و پیامدهای منفی چون افسردگی و ... را برای افراد به دنبال دارد، از برگزاری اولین اُلمپیاد ورزش همگانی به همراه پیاده روی خانوادگی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در دل این المپیاد، جشنواره ای ورزشی طراحی شده تا شور و نشاط ورزشی و اجتماعی را به این منطقه برگرداند.

وی با اعلام اینکه این برنامه ها در همین فصل برگزار می شوند، بیان داشت: هماهنگی های لازم برای اجرای این برنامه ها با فدراسیون و هیئت ورزش های همگانی استان انجام شده است.

امیری خراسانی به مراسم پیاده روی خانوادگی اشاره کرد و گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه ی سوم سیما پخش می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: خاطره ی تلخ این زلزله به زودی زود از ذهن مردم پاک شود.

امیری خراسانی افزود: بقیه ی موارد ورزشی در بُعد سخت افزاری و نرم افزاری را نیز به صورت ویژه پیگیری می کنیم تا حقی از این مردم شریف اجحاف نشود و بتوانند مانند گذشته فعالیت های ورزشی خودشون را به نحو احسنت انجام دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه ی جوانان نیز با هماهنگی های صورت گرفته سعی شده برنامه های ویژه ی امور جوانان مثل گذشته به نحو مطلوب ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ب

برگزاری اُلمپیاد ورزشی و پیاده روی خانوادگی در کوهبنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.