با گذشت تقریبا یک ماه از وقوع زلزله در کوهبنان مردم اهالی روستاهای زلزله زده چشم انتظار اقدام مسئولین برای اسکان موقت و بازسازی هستند.

کوهبنان همچنان چشم انتظار سرپناه امن/ ساخت کانکس همچنان در دستوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مهرابیان معاون دفترمدیریت بحران استانداری گفت: تا کنون ۲۵هزار و940 نفر از مردم این مناطق اسکان موقت یافته اند.

وی افزود :تعداد ۴۵۰ خانوار معادل ۲۲۵۰ نفر در راور و ۴۷۴۰ خانوار معادل ۲۳۶۹۰ نفر در شهرستان کوهبنان تا کنون اسکان یافته اند.

مهرابیان اظهار داشت:همچنین تاکنون در این مناطق ۱۴۳ کانکس از سوی مدیریت بحران استانداری توزیع شده است که ۱۲۶ مورد در کوهبنان و ۱۷ مورد درراور بوده است.

وی بیان داشت :با هماهنگی‌های بعمل آمده از سوی مدیریت بحران ساخت ۴۰۰۰ کانکس در دستور کار قرار گرفته که توسط کانکس سازان استان کرمان تهیه خواهد شد

سرهنگ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان نیز در باره آخرین خدمات ارائه شده در مناطق زلزله زده افزود: سپاه ثارلله استان ۱۴ کانکس را در دو منطقه زلزله زده کوهبنان و راوربارگیری و تحویل نموده است.

وی افزود: با توجه به نیاز مردم این مناطق به تعداد ۱۵۰۰ کانکس، سپاه ثارلله استان طبق برنامه پیش بینی شده ۳۰ تا ۴۰ کانکس را متقبل شده و قرار است به این مناطق ارسال نماید.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان همچنین از ارسال و ساخت ۱۸ مورد سرویس بهداشتی پیش ساخته به این مناطق  خبر داد.

انتهای پیام/ح

زلزله زدگان کوهبنان چشم انتظار اسکان موقت

برچسب ها: زلزله کرمان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار