مدیرکل منابع طبیعی وآبخیز داری استان کرمان گفت: ۷۵ میلیون ریال کمک‌های نقدی کارکنان منابع طبیعی استان به حساب زلزله زدگان کرمانشاه واریز شد.

کمک نقدی کارکنان اداره کل منابع طبیعی کرمان به مردم کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، مهدی رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان گفت:  کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با اختصاص مبلغ ۷۵ میلیون ریال از کمک‌های نقدی به یاری زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند.

وی افزود: این مقادیر کمک‌های نقدی با تعهد داوطلبانه همکاران از حقوق دیماه آنان کسر و به منظور کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به حساب صندوق باقیات صالحات سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور واریز شد تا پس از تجمیع کمکها، نسبت به ساخت سر پناه برای آنان اقدام شود.

رجبی افزود: کارکنان منابع طبیعی استان در امور خیر و عام المنفعه پیشگام و سرآمد بوده و علاوه برآن با اهدا خون در مناسبت‌های گوناگون و همچنین عقد قرارداد با موسسات خیریه به منظور برخی خدمات مورد نیاز، جلوه‌های زیبایی از خلوص نیت و بزرگ منشی خود را به ظهور و ثبوت رساندند.

انتهای پیام/ح

کمک نقدی منابع طبیعی کرمان به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار